درباره برند سیتیزن

میثم حسینخانیمیثم حسینخانی
913 بازدید

درابتدا شرکت سیتیزن به عنوان یک موسسه تحقیقاتی ساعت مچی در سال 1918 و با نام شوکوشا فعالیتش را آغاز کرد. اما در سال 1924 ساعت جیبی با نام سیتیزن تولید کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت، از آن پس نام کمپانی به سیتیزن تغییر کرد و سر زبان ها افتاد. شرکت سیتیزن جزو اولین کمپانی های ساعت سازی بوده، که مبنای تولیدات و طرز تفکر مجموعه خود را نه تنها تولید ساعت مچی میدانست، بلکه معتقد بود برای پیشرفت باید نوآوری هایی را پیاده سازی کند تا به قدرت برسد.

در تولید ساعت مچی های رادیویی، ماهواره ای، ساعت های ضدآب مخصوص غواصان و … پیشگام بوده و همیشه حرفی برای گفتن داشت. اما پیشرفت سیتیزن زمانی بود که در سال 1976 توانست ویژگی ECO-DRIVE را در ساعت مچی هایش پیاده سازی کند. ساعت های اکو درایو سیتیزن از قابلیت شارژ خورشیدی استفاده می کنند که در زیر صفحه ساعت نهفته میشود.

میتوان تولید ECO-DRIVE را بزرگترین دستاورد سیتیزن دانست. تمام موتورهای ساعت های اکو درایو در ژاپن تولید می شوند و امروزه تنها برخی از قطعات مانند بدنه و بند ساعت ها ممکن است در چین تولید شود. شرکت مرکزی هلدینگ ستییزن نیز هم اکنون در توکیو قرار دارد. و اما شعار سیتیزن” حالا زمان ساختن جهانی بهتر” است که تمام تعهد و فعالیت هایش را بر پایه این شعار قرار داده.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

11 پاسخ به “درباره برند سیتیزن”

  1. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    1. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته.

  2. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

82+ محصولات
7+ سفارشات تکمیل شده
214+ کاربران
4+ مطالب وبلاگ

پرداخت آنلاین

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف های ما زودتر از بقیه با خبر شوید!

نمادهای ما

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت